Dear Fify

Kenapa Dear Fify? Hockayy meh nak story. Fify ni nama manja ai masa kecik kecik. Ibu ai yang gojes tu panggil ai Fify. Mesti beliau tak sangka anaknya segarang ni. Yelaa kan nama Fify tu macam nama orang yang manja manja. Yang cute cute. (Tapi ai cute what?) So ai decide nak namakan blog ni Dear Fify sebab ai nak ceritakan semua benda kepada diri sendiri. Tapi ai anggap Fify ni macam kisah silam ai so kiranya ai citer kat diri ai masa kecik kecik. Acah acah dimasa hadapan. K banyak tengok cartoon. Ai paling suka Detective Conan.Yu?